[openstandaarden] voorstel Persmededeling openstandaarden

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Thu Aug 21 14:57:53 CEST 2003

is voornaam.achternaam at tijd.be, komt in orde

> (ronald.meeussen at demorgen.be: maar twijfel aan de schrijfwijze van zijn
> naam, tel redactie van DM: 02 556 68 11))

Kan eens iemand bellen? Ik heb hier geen haalbare telefoon.

> er is ook nog bart de landtsheer van computermagazine

ok, die had ik nog niet

> evt datanews, weet niet of je dat interesseert maar geef het toch maar
> me

hoe meer adressen hoe meer vreugd! bedankt!

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>
Neen tegen softwarepatenten in de EU! --> http://www.softwarepatenten.tk/