[openstandaarden] voorstel Persmededeling op enstandaarden

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Sat Aug 23 11:26:34 CEST 2003

Op zaterdag 23 augustus 2003 11:08, schreef Mattias Campe:
> Tijl Vercaemer schreef:
> [...]
>
> [...]
>
> Ik vermoed niet dat de GSM standaard gepatenteerd is, maar is die 100%
> zeker _open_? Kan ik bv. ergens de specs downloaden?

Blijkbaar wel patenten (een nogal onoverzichtelijke hoop van patenten bij
verschillende bedrijven precies)
http://asia.cnet.com/newstech/communications/0,39001141,39128469,00.htm

Houden we het dan alleen op het internet voorbeeld??

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

OP 1 SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/