[openstandaarden] voorstel Persmededeling op enstandaarden

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Sat Aug 23 12:25:02 CEST 2003

On Saturday 23 August 2003 12:21, Tijl Vercaemer wrote:

> Tja, ik vrees dat tegenwoordig alles wat niet 100% programeren is,
> gepatenteerd is.  Voorbeelden zoeken wordt dus moeilijk.
>
> Tijl
Een jammerlijke evolutie, maar ja. Het oorspronkelijk idee achter patenten was
goed. Het is wel verwaterd zodat men er nu monopolies mee in stand kan houden
en toch de illusie van een vrije markt kan ophouden.

Heb daar ooit op een site van de EU iets over geschreven.

--
http://www.openstandaarden.be

Aug 27 Demonstrations against EU Software Patent Plans:
http://swpat.ffii.org/lisri/03/demo0819/index.nl.html