[openstandaarden] Fwd: Item 14/8 : KanaalZ

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Tue Aug 26 22:46:30 CEST 2003

Hallo,

ik wordt door die kanaalz-man doorverwezen naar hun archief maar daar
staat het artikel in kwestie natuurlijk niet meer bij. Kan iemand die
reportage van kanaalz eens digitaliseren en op het web gooien? We
hebben nu toch toestemming om te publiceren, dus dan smijt ik het op
softwarepatenten.tk...

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>
Neen tegen softwarepatenten in de EU! --> http://www.softwarepatenten.tk/

bedankt voor uw interesse.

Na overleg met hoofdredacteur Jozef Van Gelder willen wij meedelen dat we geen probleem ondervinden ivm uw verzoek om een item van het journaal van 14/8 op uw eigen website, in streaming video, te plaatsen.
Gezien jullie non-profit organisatie status, willen wij deze dienst gratis aanbieden.

Om deze item te downloaden, dient u naar de website van onze partner Get-a-Copy (link in de archieven pagina's van de www.kanaalz.be website) te gaan en een account aan te maken met " demo" , zodat u voor een periode van ??n week de item kan downloaden, zonder kosten. Na ??n week wordt uw account desactiveerd.

Graag zien wij dan op jullie website, zolang U onze journaalitem publiceert, ons logo vermeld met een link naar www.kanaalz.be en volgende text bij de streaming video venster : " bron : KanaalZ "

Gelieve uw akkoord per terugkerende mail te willen bevestigen.

Mocht u vragen hebben, aarzel niet om contact op te nemen,

mvg,

Denis Godts

Belgian Business Television
Research Park De Haak,