[openstandaarden] [pvb@tijd.com: Re: Persmededeling: Communicatiestandaarden moeten vrij zijn van octrooien]

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Wed Aug 27 15:57:24 CEST 2003

Op dinsdag 26 augustus 2003 23:51, schreef ZipKid:
> Beste,
>
> Ik heb al een paar berichten gekregen van jullie. De thematiek is zeer
> interessant, maar wat ik graag zou hebben is een niet al te lange tekst
> over de problematiek in het algemeen, die ik dan zou kunnen plaatsen in de
> rubriek Discussie van Uitpers of als artikel. Het eerst volgend nummer
> wordt vrijdagavond afgesloten, als dit niet meer haalbaar is dan kan het
> zeker voor het oktober nummer dat rond 25-26 september wordt beëindigd.

We moeten zeker proberen voor vrijdag een soort vrije tribune te schrijven,
zodat het hopelijk nog voor de stemming in de krant komt.

Tijl (net terug van de betoging: was de moeite: veel volk!)
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

OP 1 SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/