[openstandaarden] Software patenten

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Fri Aug 29 11:10:09 CEST 2003

pvb at tijd.com schreef:
> Beste,
>
> Ik heb al een paar berichten gekregen van jullie. De thematiek is zeer
> interessant, maar wat ik graag zou hebben is een niet al te lange tekst over
> de problematiek in het algemeen, die ik dan zou kunnen plaatsen in de
> rubriek Discussie van Uitpers of als artikel. Het eerst volgend nummer wordt
> vrijdagavond afgesloten, als dit niet meer haalbaar is dan kan het zeker
> voor het oktober nummer dat rond 25-26 september wordt beëindigd.
>
> Veel groeten,
>
> Paul Vanden Bavière
> Uitpers

Beste,

Aangezien de stemming naar alle waarschijnlijkheid nog in september zal
plaatsvinden, hadden we graag nog een artikeltje gezien in het september
nummer.  We leggen momenteel de laatste hand aan een artikeltje dat u
eventueel (al dan niet aangepast) mag overnemen, of als informatiebron kunt
gebruiken.  Ik hoop u die tekst zo snel mogelijk door te sturen.
Een kort en duidelijk interview over deze problematiek (uit de wandelgangen op
radio1) kunt u ook beluisteren op http://wiki.ael.be/audios/wandelgangen.ogg

Vriendelijke groeten,
Tijl Vercaemer
namens OpenStandaarden.be