[openstandaarden] de VRT doet het weer...

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Fri Aug 29 15:12:13 CEST 2003

http://www.50jaar.tv

Hier vindt u een bloemlezing uit 50 jaar televisiegeschiedenis met de
beste programma's en de bekendste gezichten.

VRT en Skynet bieden Belgacom ADSL klanten daarenboven een massa
videofragmenten van een uitzonderlijke kwaliteit aan. Bekijk mr dan
tweehonderd fragmenten in breedband!

De website 50jaar.tv is een coproductie tussen VRT en Skynet.

    * Ik wil informatie over Belgacom ADSL.
    * Ik gebruik een andere verbinding.

Ik raak niet aan de video's, maar die zullen wel windows media zijn zeker?

Tijl