[openstandaarden] de VRT doet het weer...

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Fri Aug 29 15:39:24 CEST 2003

Op vrijdag 29 augustus 2003 16:30, schreef Stubbe Wim 789070042:
> Als je geen belgacom adsl hebt kom je op een pagina's met 'nostreaming' in
> de titel. Offtopic, ik vind dat dit eigenlijk een vorm van koppelverkoop is
> en dus niet toelaatbaar.  Bedrijfsnetwerken, kabel-gebruikers en klanten
> van andere ADSL-providers worden uitgesloten van de multimedia-site hoewel
> er technisch geen enkele reden is om ze uit te sluiten.

Als skynet de hele site betaald heeft lijkt mij dat geen probleem.  Als ook de
VRT heeft bijgelegd, dan wordt belastingsgeld gebruikt voor reclame voor
Skynet, en dat kan niet!

Copyrights zijn de officiële reden voor vrtnieuws.net Maar dat kan hier het
probleem toch niet zijn: het zijn hun programma's.

> Los daarvan, wat ons aanbelangt. Op het eerste zicht werkt het
> non-streaming gedeelte van de site op zowel MS-IE als op Mozilla-1.4 op
> Windows NT-4

Ja, op NT bij mij ook geen problemen.  Met Konqueror op Linux alles ook OK

--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

IN SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/