[openstandaarden] Re: [Vrijschrift-Kern] Re: [PG-NL] Vertaling persbericht 200000

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sun Aug 31 14:51:20 CEST 2003

On Sun, 31 Aug 2003, Wiebe van der Worp wrote:

> Branko, red de wereld, zie het als een uitnodiging om je op
> http://wiki.ael.be/index.php/PressRelease200000 te storten.
>
> Zullen we dat dan wel even aan FFII melden?

En zal je ook even in gedachten houden dat openstandaarden.be een
focus heeft op open standaarden, en niet een anti-software-patenten
organisatie wenst te worden? Gelieve dus niet te beginnen cross-posten
met alle berichten die over patenten gaan...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480