[Openstandaarden] Ziekenfonds

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Thu Dec 4 16:53:56 CET 2003

On Thursday 04 December 2003 15:29, Onno Timmerman wrote:
> Partenea is een ziekenfonds. Ze hebben vandaag hun nieuwe website
> gelanceerd. Het werkt redelijk met Mozilla maar vooral de bovenste links
> zijn niet inorde. Ik heb ze reeds gemaild en krijg daar promt antwoord.
>
> http://www.partena-ziekenfonds.be/

Ze moeten niet ver meer zoeken:

align="middle"   class="niveau_1">
&nbsp;Over Partena OZV&nbsp;
</a>

Een TD element in een link zetten? Dat is om problemen vragen. Tijd dat ze hun
basiscursus HTML nog eens opnieuw lezen ;-)

Fix: (gewoon volgorde wat aanpassen)

align="middle"   class="niveau_1">
Partena OZV&nbsp;</a>

PS: Waar stuur ik de rekening naartoe? ;-)
--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
One has to look out for engineers -- they begin with sewing machines
and end up with the atomic bomb.
		-- Marcel Pagnol