[Openstandaarden] Standpunt Agoria

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Fri Dec 5 00:29:29 CET 2003

On Thu, Dec 04, 2003 at 11:11:50PM +0100, Wouter Vanden Hove wrote:
> De presentaties van dinsdag-avond staan online
> http://www.bfia.be/
>

> 'Open Source Software' by Eugene Van Roessel, WTCM en VSP, are now
> available on-line:
> http://www.bfia.be/OSS_FBVI_021203.ppt
> (tot zover promotie open standaarden)

Ik heb juist mijn presentatie voor Agoria op 10 december doorgestuurd
(die dag wordt voorgezeten door Eugene Van Roessel omdat Dirk Demoor
dan in het buitenland is). Vorige week heb ik hier ook lang met
Eugene over gepraat in Antwerpen. Ik heb 1 slide over SW patenten in
mijn presentatie gezet (geprobeerd om een beetje diplomatisch mijn
standpunt te brengen).

Peter