[Openstandaarden] Weer een mailtje voor assistenten om na te kijken voor versturing

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Sun Dec 7 11:26:16 CET 2003

On Sun, 7 Dec 2003, Wim Borghs wrote:

>Zou je wel ASCII voorstellen? Die characterset is wel héél beperkt,
>letters met accent of  trema kunnen dan niet. Je zou gewoon "platte
>tekst" kunnen voorstellen of "platte tekst in een open characterset
>zoals iso-8859-1, utf-8 of unicode"

'ASCII', 'iso-*', ... zijn standaarden die toch perfect naast elkaar
kunnen staan of niet ?
Volgens mij sluit het een het ander niet uit.

Frans

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20
fragerco at fragerco.com
           Fr. Rooseveltlaan 463  /  B-9000 Gent  /  Belgium