[Openstandaarden] OSB op Fosdem

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Mon Dec 8 16:40:06 CET 2003

On Mon, Dec 08, 2003 at 03:32:40PM +0100, Jan Claeys wrote:
> At 2003-12-07 20:42, you wrote:
>  >hoewel we eigenlijk niet het publiek op FOSDEM moeten overtuigen van het
>  >belang van Open Standaarden.
>
> Misschien moeten sommigen wel overtuigd worden dat het beter is bij de
> overheid op het gebruik van open standaarden aan te dringen dan open source
> te proberen opdringen?
>
> Een presentatie kan daarop inspelen...

Ik stel voor dat jullie een Raph voorstellen om een BoF te organiseren
rond "Open Standards and Open Source Software in e-Goverment". Daarnaast
misschien ook een BoF rond "SW patents in EU context".

Ik verwacht dat Raph jullie daarvoor een room zal willen geven. Beste
lijkt me hiervoor de zondag om 11:00 - 12:00 voor 1 topic en zondag
12:00 - 13:00 voor een ander topic te nemen.

Peter