[Openstandaarden] Discussie ivm Klascement.net nieuwsbrief...

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Dec 10 00:15:01 CET 2003

Ik weet niet precies wie de moderator is van deze nieuwsgroep, maar
zou hij (of zij?) zo vriendelijk willen zijn om de postings van Hans
De Four door te laten, aub? Hij is de verantwoordelijke voor
Klascement, die ik in mijn post van eerder vandaag "aangevallen" heb,
dus is het niet meer dan rechtvaardig dat hij in dit forum ook zijn
reacties kwijt mag.  (Eigenlijk schiet ik vooral op de overheid, maar
hij is de "pianist" die zich ook beschoten voelt :-) Hans is eeen zeer
ijverige en oprechte leerkracht "in het ICT-veld", die ook al jaren
items over open standaarden verwelkomt op Klascement.net. (Maar er
niet al teveel krijgt van ons...)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480