[Openstandaarden] Discussie ivm Klascement.net nieuwsbrief...

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Dec 10 00:23:23 CET 2003

At 2003-12-10 00:15, you wrote:
 >Ik weet niet precies wie de moderator is van deze nieuwsgroep, maar
 >zou hij (of zij?) zo vriendelijk willen zijn om de postings van Hans
 >De Four door te laten, aub?

Dat zal Mark wel zijn, maar kan hij zich niet gewoon inschrijven op de
lijst?  Mailman geeft vziw de mogelijkheid je in te schrijven zonder de
mails te ontvangen, of met een dagelijkse "digest" (naast de normale
mailing list natuurlijk).

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9