[Openstandaarden] MSN-licentie

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Wed Dec 10 09:42:13 CET 2003

On Wed, 10 Dec 2003, Herman Bruyninckx wrote:

>On Wed, 10 Dec 2003, Peter Vandenabeele wrote:
>
>[...MSN-hotmail lock-ins...]
>"Sociale druk"? Kunnen ze niet naar elkaar mailen dan?
>
>'t Wordt tijd om nog eens een sterk lobby document naar Onderwijs te
>sturen...

Misschien ook overwegen om de Minister van Consumentenzaken er bij te
betrekken. Zij staat zeker open voor enkele van de argumenten die ik heb
zien passeren.

Frans

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20
fragerco at fragerco.com
           Fr. Rooseveltlaan 463  /  B-9000 Gent  /  Belgium
<-------------- Visit also http://www.uptonetwork.com ---------------->