[Openstandaarden] MSN-licentie

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Dec 10 10:09:24 CET 2003

On Wed, 10 Dec 2003, Frans Gerbosch Consulting wrote:

[... standaarden en consumentenzaken...]

> Dat zal de ICT medewerker zijn of eventueel de kabinetchef (beide zijn me
> niet vreemd).
> Ik wil eventueel wel meegaan als dit kan helpen (ben uiteraard wel geen
> academisch gewicht).

Neen, maar wel iemand uit de professionele praktijk, dus zeker zo
belangrijk! In dat opzicht zijn de meningen/bijdragen van Steven en
Peter ook heel belangrijk...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480