[Openstandaarden] hotmail.com problemen met Mozilla Suite

Frederik Himpe fhimpe at pandora.be
Sat Dec 20 18:14:24 CET 2003

On Sat, 2003-12-20 at 17:45, Sander Devrieze wrote:

> [...]

[...]

> Je kan al beginnen met ze iets beters als hotmail aan te raden: zie bv:
> fusemail.net (kan ook hotmail en pandora mails afhalen enzo en kan je buiten
> de webinterface ook bereiken via IMAP en POP3 (kan allemaal met SSL als dat
> gewenst is)).

(Feitelijk off topic, maar misschien toch de moeite waard om dergelijke
dingen in ons achterhoofd te houden bij het proberen promoten van open
standaarden)

Dat zal in de praktijk toch niet lukken:
- De interface is niet in het Nederlands beschikbaar (voor zover ik zie
toch niet)
- Het is niet geïntegreerd in de MSN messenger
- De meeste mensen willen liever vermijden om van e-mailadres te
veranderen

Voor technische mensen zoals wij is dat allemaal geen bezwaar, maar voor
het publiek van Hotmail daarentegen... Die zullen zich ook niet door een
paar features waar zij toch geen boodschap aan hebben, laten verleiden
om over te schakelen.

Frederik
--
http://users.telenet.be/fhimpe