[Openstandaarden] hotmail.com problemen met Mozilla Suite

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Sat Dec 20 19:36:29 CET 2003

Jan Claeys schreef:

> [...]
>  > gekomen in de Mozilla Suite (en waarschijnlijk ook in andere browsers):
>  > wanneer je een mail wil zenden naar een @hotmail.com account die de
> limiet
>  > overschreden heeft, dan krijg je in Internet Explorer een venstertje die
>  > je dat zegt, in de Mozilla Suite gebeurt er echter niets. Dit is knap
>  > vervelend, want als daar 10 e-mailadressen in "To:" staan, dan weet je
>  > niet welk e-mail adres zijn accountgrootte overschreden heeft.
>
> Mozilla popup-blocker uitschakelen voor Hotmail.com ?

Inderdaad, ik dacht dat het IE-only code was, maar het is blijkbaar een
gewone popup, gelukkig... Ik heb dus te vlug mijn wijzende vinger
bovengehaald :-s.

Toch blijf ik @hotmail.com e-mail adressen vervelend vinden, iemand
uitleggen hoe je @hotmail.com kunt integreren in Mozilla Thunderbird zie
ik nt zitten en zou wellicht nt het gewenste effect hebben...

> Probeer eens met Firebird anders, daar kan je linksonder een icoontje
> zien wanneer een popup geblokkeerd werd en die selectief toelaten.

In de Mozilla Suite kun je dat ook zien, maar dan rechtsonder (alleen
had ik er toen niet op gelet).

Groeten,
Mattias