[Openstandaarden] alternatief voor .dot templates

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Dec 23 15:14:40 CET 2003

Geert Uytterhoeven wrote:

>Inderdaad. En ook de EU had geen bezwaren toen ik heb een brief stuurde een
>paar jaar geleden ;-(
>
>Blijkbaar is een computer zonder OS onbruikbaar en is een computer met OS dus
>geen koppelverkoop.
>
>Waarom je dan e.g. bij een CD-speler geen CDs moet krijgen is mij nog steeds
>niet duidelijk... Oh ja, je hebt ook een versterker en luidsprekers nodig,
>niet?
>
>Gr{oetje,eeting}s,

Tot een paar jaar geleden was er ook "niet" echt "veel keuze" voor de
consument.  Maar de dag vandaag is er keuze zat voor OS en software
bundels. Wat eigenlijk maakt dat de overheid zijn standpunt rond dit
thema moet herzien. Want het koppelverkoop is idd schadelijk voor de EU
economie. Kleine bedrijven die willen doorbreken.
Naar mijn bescheiden mening levert Apple geen koppelverkoop. Die maken
er één geheel van. Terwijl de PC juist gemaakt zijn vanwege hun
uitwisselbaarheid.

Misschien moeten we hier eens rond een actie opzetten.

Onno