[Openstandaarden] alternatief voor .dot templates

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Tue Dec 23 15:41:22 CET 2003

On Tuesday 23 December 2003 12:35, johan at linux.be wrote:

> Het probleem hiermee is dat ik moeilijk kan verwachten dat iedere UA'er
> OOo op z'n pc gaat installeren.  En het is helaas nog niet zo dat de
> informaticus van dienst op elke nieuw gekochte pc OOo voorinstalleert.
>
> Word staat helaas wel standaard op nieuwe pc's, dus stel dat er zowel
> word als OOo templates aangeboden worden, zullen de mensen toch op
> Word blijven terugvallen denk ik.
>
> Johan

Ook als blijkt dat ze je met hun document niets kan aanvangen? Dit is nu
precies waarom men van dat Word-formaat af moet. De school zou hen daarbij
moeten begeleiden. Doen ze dat niet dan geven ze blijk van onkunde en
onwetenheid. Niet echt kwaliteiten voor een school....

--
http://www.openstandaarden.be