[Openstandaarden] alternatief voor .dot templates

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Tue Dec 23 16:08:24 CET 2003

At 2003-12-23 14:58, you wrote:

 >Inderdaad. En ook de EU had geen bezwaren toen ik heb een brief stuurde
een
 >paar jaar geleden ;-(
 >
 >Blijkbaar is een computer zonder OS onbruikbaar en is een computer met OS

 >dus geen koppelverkoop.

Koppelverkoop is het samen verkopen van niet-gerelateerde zaken.
Bijvoorbeeld een GSM en een PC uitsluitend tesamen verkopen.

 >Waarom je dan e.g. bij een CD-speler geen CDs moet krijgen is mij nog
 >steeds niet duidelijk...

Dat moet niet, maar dat mag wel.

NB: wat heeft dit nog met open standaarden te maken?

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9