[openstandaarden] Status van certificatie via www.certipost.be...

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Mon Feb 3 19:32:53 CET 2003

Hoe het nu is weet ik niet, maar het was origineel een gesloten oplossing
die niet openstond naar andere Belgische ISP's.
ISPA vzw heeft hiertegen in der tijd gereageerd.
De laatste reactie dateert van 5/07/02
http://www.ispa.be/docs/2002post-bcom.pdf

Ik vrees verder dat het een volledig op MS gebaseerde oplossing is.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20