[openstandaarden] kortrijk + certipost = probleem

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Tue Feb 4 17:39:26 CET 2003

Beste allemaal,

( Eerst en vooral, voor hen die zich afvroegen of Mark VdB misschien
door het gaatje van het toilet was gespoeld:
Ik ben bezig met werken en een aanvullende opleiding tegelijk. Da's wat
te veel om intensief aan OpenStandaarden te werken. Verwacht dus voor
juli geen wonders van mij. Ik doe wat ik kan. En op dit eigenste moment
ben ik ziek.)

Daarnet even http://certipost.be bekeken. Even rondgehuppeld naar hun
gemeenten-partners voor het "e-loket".

Kortrijk raak je niet binnen zonder Flash.
http://www.kortrijk.be/detect/noflash.htm

De Flash-only site van Kortrijk maakt deel uit van een regionaal
netwerk, Digitale Regio Kortrijk (http://www.drk.be). Twaalf gemeenten
uit de streek nemen deel. Bedoeling schijnt te zijn op termijn al hun
internetaanwezigheid in die zelfde vorm te gieten.

Verantwoordelijke gemeenten:
----------------------------
Bob Bulcaen (projectleider Digitale Regio Kortrijk)
056/24.16.16
bob.bulcaen at leiedal.be

Ontwerp:
--------
http://www.group94.com
Kleindokkaai 17
9000 Gent
09/216.27.94
Fax:09/216.27.95
(info uit whois... anders geraakte ik er moeilijk aan...)
Techincal contact:
Klaas Ruysschaert, klaas at group94.com

Citaat http://www.kortrijk.be:
	"Wij raden je aan om Internet Explorer 5+ te gebruiken. Netscape
browsers bevatten talrijke fouten die de correcte werking van de site
kunnen verhinderen."

DRK Site van de week in t-zine (Financieel Economische Tijd)
--------------------------
http://www.tijd.be/nieuws/t-zine/archief/tzine319.asp

Info-sessies Certipost:
Kortrijk geeft info-sessies aan zijn bewoners over het Certipost-project
(aanvang steeds om 18 u). De enige twee die nog niet voorbij zijn:
* Aalbeke: Ontmoetingscentrum (7 februari)
* Kooigem: Buurthuis (6 februari)

Mark
--
Mark Van den Borre