[openstandaarden] OS.be flyer

tinnevds tinnevds at planetinternet.be
Thu Feb 6 09:53:17 CET 2003

ivm wetsvoorstel: dit wetsvoorstel is door de VLD vakkundig vastgereden in de commissies, en ook agalev zit ermee verveeld.  de hoofdindiener hier is de PS.
ook agalev zal wachten met deblokkeren tot na de verkiezingen, misschien kan ik daar dan zelf ook wel mijn steentje toe bijdragen
(want idd bij opnieuw indienen nu: dan geraakt het toch niet meer geagendeerd)
groeten
Tinne