[openstandaarden] OS.be flyer

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Fri Feb 7 12:25:19 CET 2003

Als er al een voorstel is ingediend moet je werken met het ingediende voorstel.
Bovendien mag je geen voorstellen daarnaast gaan indienen. Het is een praktische
overweging die bovendien voor de werking van het parlement.

sp.a mag dat natuurlijk wel. Tenminste als ik een parlementair zover krijg. Na
de verkiezingen lukt dat dus wel weer. Of agalev als ze dat willen! Dan beginnen
we weer met een schone lei!

Onno

--
Onno Timmerman