[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Sun Feb 9 19:58:07 CET 2003

Hallo iedereen,

Op FOSDEM heb ik met een aantal mensen gepraat over het feit dat ikzelf
een beetje ontgoocheld ben in wat Openstandaarden tot nu toe geworden
is, en bereikt heeft. Ik wilde controleren of ik daarin alleen stond, of
dat er nog mensen zo over dachten.

Het blijkt dat het laatste het geval is.

Om die reden wil ik voorstellen een vergadering te beleggen, waarin ik
een analyse uiteen wil zetten van de huidige situatie en waar we volgens
mij naartoe moeten; vervolgens wil ik met iedereen aanwezig tot een paar
beslissingen komen. Om die reden wil ik vragen dat iedereen die
Openstandaarden.be meer slagkracht wil geven, op die vergadering
aanwezig is.

Ik stel voor om deze vergadering zo snel mogelijk te beleggen, dat wil
zeggen binnen dit en -pakweg- een maand. Kan dit?

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a