[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Feb 10 23:09:34 CET 2003

On Mon, 10 Feb 2003, Wouter Verhelst wrote:

[...]
> Om praktische redenen niet. Wat gezegd en bedisseld gaat worden, gaat
> iedereen aan, maar niet iedereen kan gegarandeerd naar zo'n vergadering
> komen. Dat maakt dat je beslissingen gaat maken die niet door iedereen
> gesteund worden, en dat is geen goede basis.

Als we niet met 6-7 een beslissing in consensus kunnen nemen dan gaat
dat zeker niet met iedereen erbij kunnen. En als die 6-7 mensen een
afwijkende mening zouden hebben dan zijn we sowieso ten dode
opgeschreven. Dus: ik blijf voorstander van een meeting, die concreet
een paar dossiers afmaakt. De review kan dan nog altijd via de
mailinglijst gebeuren.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480