[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Mon Feb 10 23:58:45 CET 2003

On Mon, Feb 10, 2003 at 11:09:34PM +0100, Herman Bruyninckx wrote:
> On Mon, 10 Feb 2003, Wouter Verhelst wrote:
>
> [...]
>
> Als we niet met 6-7 een beslissing in consensus kunnen nemen dan gaat
> dat zeker niet met iedereen erbij kunnen. En als die 6-7 mensen een
> afwijkende mening zouden hebben dan zijn we sowieso ten dode
> opgeschreven. Dus: ik blijf voorstander van een meeting, die concreet
> een paar dossiers afmaakt. De review kan dan nog altijd via de
> mailinglijst gebeuren.

Achteraf, zeker. Maar ik zou het 'onder de loupe nemen' van
openstandaarden eerder via mail doen.

Nu ja.

Wat betreft vergaderingen ben ik een beetje windhaan aan het spelen.
Negeer mijn commentaar over dat onderwerp, alstublieft ;-)

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a