[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Tue Feb 11 00:01:38 CET 2003

On Mon, Feb 10, 2003 at 10:39:17PM +0100, Tijl Vercaemer wrote:

> Is zo'n schandpaal wel een goed idee?
> Ik denk dat we webmasters er van moeten kunnen overtuigen dat het in HUN
> belang is om open standaarden te gebruiken.  Ze moeten dat niet doen omdat
> wij hen anders op een blacklist zetten.

Uiteraard. Ik maak me ook geen illusies wat dat betreft; webmasters die
geen open standaarden willen respecteren, gaan dat niet doen omdat wij
hen anders op een blacklist zetten.

Maar zo'n blacklist kan wel nuttig zijn; zo geef je feed-back naar je
mensen, zonder de privacy te schenden.

> (Als je met de overheid te doen hebt, kun je dat eventueel wel, zij hebben de
> plicht iedereen te informeren en op dezelfde manier te behandelen)

Bedrijven ook, zij het dan vanuit commerciëel standpunt.

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a