[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue Feb 11 02:05:32 CET 2003

On 2003-02-11 00:59:53 (+0100), Herman Bruyninckx <Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be> wrote:

> VOlgende week woensdag, 19 februari, 20u30, Leuven, ergens in een cafe
> bij het station.

Past voor mij, maar niet voor Wouter precies.  Op dat uur past voor mij
eigenlijk ongeveer iedere dag.

> PS Ik vermoed dat weinigen tot hier mee zullen gelezen hebben...

Toch, toch :-)

Zware backlog aan't inhalen op een paar mailing-lists en maar meteen bovenaan
begonnen ;-)

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
philip at paeps.cx                                       subscribed to the list.

  Real programmers are secure enough to write readable code,
  which they then self-righteously refuse to explain.