[openstandaarden] Certipost antwoord van de m inister

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue Feb 11 02:09:49 CET 2003

On 2003-02-11 01:57:01 (+0100), Jan Claeys <openstandaarden at janc.cjb.net> wrote:

> View Page Info (Ctrl-I)
> Mogelijk is dat op sommige OS'en een andere sneltoets, dat weet ik niet.

Hangt af van welke top je als accelerator gedefiniëert hebt in je prefs.js.
Meestal, en wat voor toppenbord je hebt...

> Dat de W3C HTML validator geen fouten vond is "normaal": het is geen echte
> XML-validator en JavaScript begrijpt die ook al niet...

ACK

Ik gebruik een locale XML parser van eigen recept met expat om XML te testen.
Een 'echt goede' XML validator heb ik nog niet kunnen vinden :-/

> ==> Voor een snelle (X)HTML/CSS/accessibility/etc. controle in Mozilla raad
> ik overigens iedereen Checky aan: <http://checky.mozdev.org/>

Wil om één of andere reden niet werken als simple mortal user.  Morgen aan
knoeien.  Ziet er in ieder geval veelbelovend uit.  :-)

Thanks for the tip ;-)

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
philip at paeps.cx                                       subscribed to the list.

  The scratch on the record is always through the song
  you like most.