[openstandaarden] testen met verschillende browsers

Walter Van Oevelen walter.vanoevelen at accel.be
Tue Feb 11 09:55:03 CET 2003

http://www.boom.be
Met Opera 6.5 lijkt alles te werken. (Invulformulieren niet getest.)
De link "Startenplan" werkt niet meer aangezien ShellGeostar sinds gisteren zijn diensten heeft stilgelegd.

http://www.v-ict-or.be
Ook hier geen problemen gevonden met Opera 6.5.
Alle links naar http://www.eyes-e-tools.com werken vandaag(?) niet.

Een minpunt: De samenvattingen worden enkel aangeboden in PowerPoint formaat.

groeten,
Walter Van Oevelen