[openstandaarden] Slagkracht

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 11 11:59:49 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Onno Timmerman wrote:

[...]
> Een tweede zaak is. Er moet geld in het laatje zitten. Als er iemand
> betaald zou kunnen worden voor zijn werk dan betekent dat heel wat meer
> slagkracht. Subsidies, sponsering zijn mogelijkheden.

Daarvoor heb ik twee maanden geleden op een heel concrete opportuniteit
gewezen, met name de DWTC projecten. Maar daar was de organisatie toen
niet rijp voor. De instapdrempel is hoog, want om subsidie te genieten
moet je _wel_ een juridische structuur hebben.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480