[openstandaarden] Slagkracht

Onno Timmerman onno.timmerman at uwmening.be
Tue Feb 11 13:16:05 CET 2003

Wouter Verhelst wrote:

>Klopt; mijn voorstel is er dan ook één waarbij lobbyisten zoals jij meer
>documentatie aangereikt krijgen...

Het enigste wat nog ontbreekt is een duidelijke opvolging. Ik heb
bijvoorbeeld die vraag van Certipost kunnen stellen. Gaan jullie daarmee
nu naar de pers. Of een bijkomende vraag stellen. Dus er openstandaarden
moet een discussie partner zijn. Waar alle partijen beroep op kunnen doen.

Zonder geld zal iemand zich moeilijk engageren.  Als iemand zich
daadwerkelijk inzet vindt ik dat zo'n persoon een vergoeding moet kunnen
krijgen. Kwestie dat deze dan ook een professionele houding zal
aannemen. Openstandaarden moet anders eens met Unizo gaan praten. Ik
denk dat zij wel een luisterend oor zullen hebben! Tenslotte zijn
openstandaarden een zeer groot voordeel voor de Vlaamse software
bedrijvigheid