[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 11 19:54:00 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Onno Timmerman wrote:

> Hier een mooi voorbeeld waarop openstandaarden een officieel stanpunt
> zou kunnen communiceren naar de politiek en verbruikers organisaties.
> http://zdnet.com.com/2100-1104-984052.html
>
> Herman, zou jij niet een open brief naar de politiek kunnen
> organiseren waar je expleciet de nadelen van software patenten
> opnoemt. Dit kan dan in de krant gezet worden.

Ik _heb_ dat al gedaan, en heb twee publicaties over deze materie in De
Standaard gehad. Zo te zien overschatten jullie de invloed van de pers,
want niemand schijnt die gelezen te hebben...
En de auteur van het grote artikel over Bill Gates in de Metro van twee
weken geleden gaat ook een artikel hierover plegen, in de nabije
toekomst.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480