[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Wed Feb 12 00:58:13 CET 2003

On Tuesday 11 February 2003 02:05, Philip Paeps wrote:

> Past voor mij, maar niet voor Wouter precies.  Op dat uur past voor mij
> eigenlijk ongeveer iedere dag.

> Toch, toch :-)

De genen die een vergadering waard zijn ;-)

> Zware backlog aan't inhalen op een paar mailing-lists en maar meteen
> bovenaan begonnen ;-)

Je bedoelt bovenaan de prioriteitenlijst, bij open standaarden? :)

Zwijijijg stil. Mijn pa bezet savonds de nieuwe computer, mijn nieuwe
computer is teruggevoerd naar de winkel wegens niet werken, waar ze hem
hebben opgelapt, waarop vervolgens de plaats op mijn bureau thuis hem niet
aanstond - ik vermoed dat het dat is want werken doet het ding niet.

Intussen: openstandaarden: 43 mails; pan-users: 2 mails;
enlightenment-users: 10 mails; dri-users: 8 mails; debian-kde: 30 mails;
geeks at sunhelp.org: 35 mails; en als kroon op het werk: rescue at sunhelp.org:
149 mails.

Op de koop toe weet ik niet hoeveel berichten er intussen zijn op
be.comp.os.linux want mijn sparcstation, die m'n nieuwscache bijhoudt,
heeft een platte nvram batterij (of zo iets) en werkt al  2 dagen niet
meer.

Zo, dat lucht op ;-(

--
Frank Van Damme