[openstandaarden] Open standaarden en accessibility

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Wed Feb 12 15:05:50 CET 2003

Herman,

Twee blinden die zer bedreven zijn met linux behoren tot mijn directe
kennissenkring. De een is student REGA in Leuven (2e jaar denk ik en was
op Fosdem dit jaar) en is actief met projecten voor blinden bezig
(http://www.blinuxprojects.be/) de ander is de persoon achter
http://www.brlspeak.net/ die een linux-package
voor blinden heeft. Ze kennen elkaar behoorlijk goed.
Als je wil mag je ze zeker men mijn groeten mailen.
Ik kan je ook (maar niet naar de groep) de gsmnummers doormailen.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20