[openstandaarden] Open standaarden en accessibility

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Wed Feb 12 15:46:16 CET 2003

On Wed, 12 Feb 2003, Herman Bruyninckx wrote:

> De vraag die ik stelde komt van die mensen :-)

Dan van Osvaldo ?
Blijkbaar niet van de student.... Peter Durieux, want die wist nog van
niks ;-)
Maar hij kent jou wel en je zou hem ook al moeten gezien hebben met zijn
geleide hond in Leuven. Hij gaat je zelf nog wel contacteren.
(Ik had hem net aan de lijn.)

Frans.

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20