[openstandaarden] Internet voor kinderen

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Wed Feb 12 18:55:10 CET 2003

(owkee, nu ben ik al door een hele berg mail gespurt ;-)

On Tuesday 11 February 2003 00:21, Herman Bruyninckx wrote:

> Wie zijn die opdrachtgevers?
>
> Ik wil wel eens een beleefde maar duidelijke boodschap naar die
> opdrachtgevers sturen...

Paul was op het moment van je mail nog niet ingeschreven op de mailing list.
Maar aangezien hij toen op IRC aanwezig was, hebben we hem daarmee geholpen.

Na een beetje speurwerk kwam hij op deze pagina's terecht:
http://www.belgacom.be/web/proto/press/en/2002/2002-04-18.html
en
http://www.teachers.be

--
// Andy Goossens

// Quote of the day:
Nature always sides with the hidden flaw.