[openstandaarden] Definitie open standaarden

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Fri Feb 21 12:16:52 CET 2003

Ieps,

Mag ik aan de werkgroep die dinsdag instond voor de definitie van "open
standaard" vragen of ze hun definitie kunnen doormailen? Ik ben bezig met de
website aan te passen en ik wil onder "Definitie" uiteraard de correcte te
gebruiken definitie plaatsen.

De onderdelen "Opdrachtsverklaring" en "Websites" staan al online.

Gelieve ook eens te brainstormen over de verdere teksten die rechtstreeks in
de menu beschikbaar moeten zijn. We willen immers niet dat er 32768 teksten
rechtstreeks in de menu beschikbaar zijn eh :)

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
	Fighting for peace is like fucking for virginity.