[openstandaarden] Definitie open standaarden

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Sun Feb 23 12:11:56 CET 2003

On Fri, Feb 21, 2003 at 12:16:52PM +0100, Sven Vermeulen wrote:
> Gelieve ook eens te brainstormen over de verdere teksten die rechtstreeks in
> de menu beschikbaar moeten zijn. We willen immers niet dat er 32768 teksten
> rechtstreeks in de menu beschikbaar zijn eh :)

Ik heb de menustructuur enorm kleiner gemaakt (niet panikeren, de teksten
bestaan nog steeds en er is uiteraard een backup van genomen).

Wat nu ontbreekt was de tussentekst die besproken werd dinsdag:

"""
Digitale communicatie is een recht voor iedereen. Open Standaarden zijn het
middel bij uitstek om dit recht te vrijwaren.
"""

Dit moest uitgebreid worden. Wie heeft dat voorstel liggen (ik heb enkel
kernwoorden)?

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
	Fighting for peace is like fucking for virginity.