[openstandaarden] MSN

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Mon Feb 24 22:27:35 CET 2003

On Monday 24 February 2003 21:31, Wouter Verhelst wrote:

> Uh, als we nu een definitie van open standaarden hebben, laten we ze dan
> ook gebruiken, ja?
>
> Jabber is geen open standaard, hoogstens een vrije specificatie.

Zeker, daar heb ik zeker aan gedacht! Daarmee zeg ik ook "aan het worden".
Look at this:

www.ietf.org/ietf/02jul/jabber.txt
http://news.zdnet.fr/story/0,,t118-s2125361,00.html
http://news.com.com/2100-1023-956097.html?tag=rn

Is trouwens ooit op deze mailing list ter sprake gekomen.

--
Frank Van Damme
http://www.openstandaarden.be