[openstandaarden] Veelgestelde vragen, kladversie

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Thu Feb 27 13:40:17 CET 2003

Op wo 26-02-2003, om 09:44 schreef Sven Vermeulen:
> Ieps,
>
> Ik ben een tekst begonnen met daarin de samenvatting van de relevante
> discussies aangaande openstandaarden die op deze mailinglist gevoerd zijn.

Goede zaak.

> Op dit moment denk ik dat enkel de discussie aangaande "de grote massa"
> relevant is, bijgevolg heb ik dan ook enkel deze nog maar toegevoegd.
>
> De URL is http://www.openstandaarden.be/teksten/mailfaq/draft en is enkel op
> die manier bereikbaar (nog geen links).

Zolang dat een draf is, is dat denk ik ook het beste.

> Zou het interessant zijn om een pagina "Standpunten" te creeren waarin dan
> case-by-case alle samenvattingen van de discussies op gelinkt staan (na
> goedkeuring uiteraard)? Of is het de bedoeling dat het dossier-systeem dit
> implementeerd?

Ik zou het dossiersysteem houden voor praktische dossiers, en de
mailinglijst standpunten laten formuleren. Zo'n 'standpunten' pagina
lijkt me dan ook een goed idee.

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a