[openstandaarden] [stijn@decursor.be: interview deCURSOR]

ZipKid zipkid at zipkid.com
Sun Jan 5 02:12:39 CET 2003

Ontvangen op info at openstandaarden.be

ZipKid

----- Forwarded message from Stijn Wuyts <stijn at decursor.be> -----

From: "Stijn Wuyts" <stijn at decursor.be>
To: <info at openstandaarden.be>
Subject: interview deCURSOR
Date: Sat, 4 Jan 2003 18:58:10 +0100

Goeiedag,

Waarschijnlijk kent u deCURSOR wel, een e-zine dat uitgegeven wordt door
Planet Internet en meer dan 25.000 lezers telt in Vlaanderen en Nederland.
Voor één van onze volgende edities wilden we graag een artikel schrijven
over Open Standaarden. Ik heb een paar dagen geleden namelijk opgemerkt dat
jullie een heuse VZW geworden zijn. Een ideale gelegenheid om onze lezers te
laten kennis maken met jullie groep, zo leek ons.

Is er iemand bereid om een paar vragen te beantwoorden? Ik heb onderaan deze
mail enkele vragen verzameld. Forward deze mail gerust intern naar de juiste
contactpersonen. Antwoorden mogen simpelweg per reply opgestuurd worden.

Vriendelijke groeten,

Stijn Wuyts,
redactie deCURSOR

 . stijn at decursor.be
 . http://www.decursor.be

* Wie is met de vereniging gestart en waarom?

* Wat is het doel van Open Standaarden VZW?

* Hoeveel leden telt de vereniging?

* Hoe is de structuur en de werking?

* Wie is het doelpubliek van open standaarden?

* Welke acties plannen jullie? Hoe worden medesurfers op de hoogte gebracht
van het belang van open standaarden?

* Denken jullie een invloed te kunnen hebben op het beleid van (Belgische)
politici en overheden?

----- End forwarded message -----

--
#  Stefan - ZipKid - Goethals - http://zipkid.com - stefan at zipkid.com  #
# Linux User Group West Vlaanderen  # Vereniging voor Open Standaarden #