[openstandaarden] OS.be flyer

Kris Luyten kris.luyten at luc.ac.be
Mon Jan 13 15:41:27 CET 2003

Hallo,

ik dacht dat het misschien interessant zou kunnen zijn om een soort
"flyer" te maken voor OpenStandaarden.be, waarin het probleem en het
doel uit de doeken gedaan wordt. Ik heb een eerst draft versie gemaakt
en online gezet:http://lumumba.luc.ac.be/~kris/projects/ospromo/
Veel materiaal heb ik hergebruikt van de website.

Het zou bijv. handig zijn voor op FOSDEM of dergelijke te verspreiden.
Anderzijds vinden jullie misschien niet zo een goed idee. Er staat de
FDL op de flyer, en indien er iemand verandering heeft of opmerkingen;
laat het weten of voel je niet geremd om het te veranderen.

mvg
Kris
--
Kris Luyten
Expertisecentrum Digitale Media - Limburgs Universitair Centrum
email: kris.luyten at luc.ac.be
http://lumumba.luc.ac.be/kris/