[openstandaarden] een belangrijke stap voor Open Source aan de Vlaamse overheden

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Tue Jan 14 16:34:04 CET 2003

Sven Vermeulen heeft geschreven:

> Als je de nadruk legt op het feit dat dat programma gesloten formaten
> gebruikt, dan heb je gelijk. Als je het nadruk legt op de naam van het
> programma (wat ik denk dat je doet aangezien het in HOOFDLETTERS staat en
> tussen "QUOTES") dan heb je geen gelijk.
>
> Gebruik misschien programma X en programma Y... dat is neutraler.

'k Had het in hoofdletters gezet, omdat je het anders mss als een gewoon
woord zou willen lezen. In het originele verhaal
http://www.xs4all.nl/~wbsoft/ms/ ('k weet nt of dat écht het originele
verhaal is, maar het is daar dat ik het gevonden heb), was het ook zo en
dat las wel makkelijk vond ik persoonlijk, vandaar. Mocht ik direct het
ganse verhaal gegeven hebben, was er waarschijnlijk nt zoveel verwarring
ontstaan, want die persoon geeft als oplossing vr "WOORD"... jawel hoor,
Open Standaarden B-)

> Mvg,
> 	Sven Vermeulen

mvg