[openstandaarden] Re: open standaarden

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Mon Jan 20 23:07:54 CET 2003

On Monday 20 January 2003 01:19, you wrote:
> Goeiedag!

> Geen probleem! Deze ondergetekende heeft immers ook examens aan dezelfde
> onderwijsinstelling... ;-)
>
> Heel hartelijk dank voor de uitgebreide antwoorden. Ik ga er nog niet
> meteen een artikel over schrijven, omdat het onderwerp een beetje euhm...
> ge-expandeerd is de laatste dagen. Ik heb immers ineens reactie gekregen
> van de Agalev jongerenafdeling en van iemand van de SP.a studiedienst (ik
> vermoed trouwens dat die ook bij jullie actief is... geen slechte zet van
> hem om toevallig even te mailen... ;-) ). Vandaar dat ik na mijn examens
> [...]

Dank u, en stel ze gerust, want daar zijn we nog lang niet over uitgepraat
eigenlijk :-)

Misschien kwam het in de vorige mails wat over alsof we neigen naar
specifieke politieke partijen, maar ik denk dat het eerder toevallig is dat
die twee ons het eerst "vonden". Wij wensen politiek neutraal te zijn en
als dusdanig hebben we geen vaste link met 1 of meer specifieke partijen.

Overigens vonden de leden deze website nog het vermelden waard:
http://www.fedict.be

Ik denk niet dat je bezwaar hebt tegen een CC richting mailinglijst?

--
Frank Van Damme