[openstandaarden] certipost (2)

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Tue Jul 22 17:46:07 CEST 2003

Gegroet,

Ward Vandewege wrote:
> Maar er staat 'officieel' bij, m.a.w. de rest zou ook kunnen werken. Dat
> blijkt ook hieruit, waar voor Linux & Mac gebruikers het blijkbaar enkel een
> kwestie van de juiste Java versie is:
>   http://www.certipost.be/nl/help/public/browsers/content.jsp?sLanguageCode=nl#1

Iemand enig idee welke JRE je dan hiervoor nodig hebt. Ik gebruik de
laatste JRE van sun op linux; met de laatste mozilla; maar ik krijg
steeds de foutmelding dat hij een bepaalde class niet vindt.

NB. Er zijn eigenlijk wel nog andere fouten; waarschijnlijk in de
javascript. Zo kan ik geen nieuwe bericht schrijven  (in het
berichten-menu) omdat de menu-optie 'nieuw bericht' niet kan gebruiken.
(probleem met javascript).

> Ward.
Cheerio! Kr. Bonne.