[openstandaarden] certipost

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Wed Jul 23 08:37:43 CEST 2003

Gegroet,

Ik had dit weekend eens een opmerking gemaakt naar hun helpdesk
hierover. Dit is hun antwoord:

| Beste,
| Allereerst bedankt voor Uw mail en interesse in Certipost.
| Wij hebben nota genomen van Uw probleem.
| Ik kan U verzekeren dat we ons uiterste best doen om in de nabije
| toekomst deze problemen te verhelpen en een passende oplossing te
| vinden voor Linux en MAC gebruikers.
| Mvg,
| MyCertipost Customer Service

Nu, dit kan natuurlijk een standaard-antwoord zijn; maar blijkbaar zijn
ze toch op de hoogte van het probleem.

NB. Iemand enig idee wat precies die "RemoteFormApplet" is die je krijgt
als foutmelding voor hun java-programma's. (bv. als je een formulier wil
invullen).
Is dit iets dat eigen is aan de java VM van microsoft; of iets dat van
certipost komt?

Cheerio! Kr. Bonne.